Sanalikada şifre güvenliği



Oyun karakterinizin soyulmaması için neler yapabilirsiniz?

1)Deneme yanılma yöntemi ile şifrenizi bulmaya çalışanlar olabilir bunun için internette birçok program mevcut şifrenizi olabildiğince uzun, rakam, harf ve *-?\/&%+^' gibi özel karakterler içerecek şekilde yapın.

2)Size sanil yükleyeceğini söyleyen hiç bir şahısa şifrenizi vermeyin.

3) Sanil yükleme sitesi diye birşey yoktur. Şifrelerinizi sanalika.com harici hiçbir siteye girmeyin.

4) İnternetten dosya indirdiğinizde mutlaka Novirusthanks.org , virustotal.com gibi online antivirüs sistemlerinde taratın. 

5) Şifrenizi girerken ekran klavyesi kullanın (başlat>çalıştır>osk.exe yazarak enterlıyıp ekran klavyesi kullanın) 

Bu 5 basit kuralı uygularsanız hacklenme olasılığınız  düşecektir.

Yorumlar

  1. sağolun işe yarar

    YanıtlaSil
  2. bnce hepsi dogru

    YanıtlaSil
  3. bence çok doğru

    YanıtlaSil
  4. bir gün ne oldu sanalikada ir fakir kız vıp üyesi olmuş bu bana dediki sanlika görewlisinin bnde msn nesi var dedi bnde ekledim lüxlü kullancı adımı verdim bu bna top falan filan yükliycekti 15 dk sonra gir dedi bnde uydum girdim baktım 10.000 sanilim yok yoyom flan vradı hepsini çalmış köpek :s:s:s:@:@:@:@:@:@:@

    YanıtlaSil
  5. birinden elmas vip akrtı var 3 tane 1 taende altın plkatin broz mikro cocuktan şakası na şifresini istedim evinde verdi girdim baktım sprr ama cıktım cocuga deidm al bu senin şifre deyişdedim al senin olsun dedi bnm oldu

    YanıtlaSil
  6. benimkini ikidebir sıfırlıyorlar ne yapayım :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Küfür ve Hakaret içeren yorumlar yazmayınız.Yorumunuz silinecektir.Yorum yazarken Türkçemizi doğru kullanalım.Eğer "Yorumlama Biçimi"nde "Google Account,LiveJournal,Wordpress,TypePad,AIM,OpenID" seçeneklerinin ne olduğunu bilmiyorsanız "Adı/Url" seçeneğini kullanınız.