Sanalika Balık Tutar v3.0


Sanalika Balık Tutarın 3. versiyonu birkaç gün önce yayınlanmasına rağmen binlerce kişi tarafından indirildi ve kullanılıyor. Eski sürümlerine göre daha hızlı balık tutmamızı sağlıyor.

Programın Kullanılışına Gelince:

Denizin kenarına gidin ve oltanızı elinize alın programı çalıştırıp  Tutmaya Başla butonuna basın bilgisayarınızın faresini denizin üzerine bırakın ve başka bir yere götürmeyin.Otomatik olarak sizin yerinize tıklasın.

BU PROGRAM ARTIK ÇALIŞMAMAKTADIR BUNU KULLANINIZ:

http://sanalikasitesi.blogspot.com/2010/02/sanalika-balk-tutma-arac-tklator.html

Yorumlar

  1. yha bu program çalışmıyoki indirdim ama çalıştıramadım. bide indirdikten sonra nasıl çalıştırılacağını anlatsanız süper olcak....

    YanıtlaSil
  2. Programın menü kısmından HAKKINDA bölümüne tıklarsa nasıl çalıştığı anlatılıyor.
    veya üzerinde yazan siteye girersen öğrenirsin.

    YanıtlaSil
  3. ya bnde calıstıramadım bu proqramı

    YanıtlaSil
  4. Programı açın sanalikada deniz kenarına gidin oltanızı elinize alın daha sonra TUTMAYA BAŞLA butonuna basın mousenizin imlecini denizin üzerine bırakın otomatik olarak tutsun.

    YanıtlaSil
  5. ya program çalışmıyo ayarlarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  6. ya ben aan lamadım calıştırdım yaptım deniz kenarına bastım ole biraktım bikere balık tutuyo dedi sonra hic demedi allaa

    YanıtlaSil
  7. Korkuorum eşyalarımı çalıcak diye ya

    YanıtlaSil
  8. aga saol ya bide bu açıkken her yere tıklamadan gidiyon mesala balık tutarken fare emlakçıya kayıyor hem balık tutuyor hem melkcıya gidiyor süper bişi paylaşım içiçn saol bu sitede + rep verme varsa söleyin

    YanıtlaSil
  9. yha qnçLnq bnm pc indiremio amq :S şunu indiren biri varsa pasha_barish@hotmail.com qndRn yhaf :S

    YanıtlaSil
  10. saygı göster22 Eylül 2009 05:03

    hayır çok kötü bişi hakkınızla tutun balığınızı bn bu siteye sizleri uyarmak için girdim lütfen hakımızla tutalım sanil kazanlım...teşşekürler

    YanıtlaSil
  11. yhaa ben bunu yükleyemiyom 404 bulunamadı dio

    YanıtlaSil
  12. kardeşim bu hile çalışmıyor.indirmek için linke tıklıyoz bağlantı bozuk dio.bu link kırık indirmeyin arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  13. yav ben indiremedim bekledim sonra sayfa goruntulenemıo dedi

    YanıtlaSil
  14. Millet bu indirilmiyor link yenilenmeli

    YanıtlaSil
  15. ya arkiler çalışmıyo dosya.tc kapanmıştı ya yeni link verin!

    YanıtlaSil
  16. ya nerden bulucaz programı

    YanıtlaSil
  17. yha ben indiremdim ki programı

    YanıtlaSil
  18. calışmıyomu

    YanıtlaSil
  19. yha nerden indiriliyo yha anlamdım gitti

    YanıtlaSil
  20. ben indiremedim yardım plssss

    YanıtlaSil
  21. ya bn linke basıyorum


    Hata! Bu bağlantı bozuk.Öneriler:
    Bu sayfayı daha sonra yeniden yükle
    dosya.­tc bağlantısına git
    Balik Tutarv3 rar bağlantısında s2.dosya.tc URL'sini ara
    Google'da ara:


    böle şeyler çıkıyo

    YanıtlaSil
  22. link nerde ouf

    YanıtlaSil
  23. yha ben linke tıklıorum olmuyo programı indiremedim...

    YanıtlaSil
  24. yaaa eşyalarım ya çalınırsa

    YanıtlaSil
  25. aynen ya bndede öle dio :S

    YanıtlaSil
  26. LinK kırık! linki yenile

    YanıtlaSil
  27. Ewt Hta Diooooooooooooooo

    YanıtlaSil
  28. demet hileside olursa süper olur

    YanıtlaSil
  29. yeni lig istiryom bitmis bu

    YanıtlaSil
  30. Yha Link Bozuk Düzeltirseniz Sevinirim... Yazan: Akın

    YanıtlaSil
  31. ÇOK GÜZELMİŞ

    YanıtlaSil
  32. YAHA PROGRAM ÇALIŞMIYO LÜTFEN DOĞRU YÜKLEYİN

    YanıtlaSil
  33. ARKADAŞ PRGRAM ÇALIŞMIYO!!!!

    YanıtlaSil
  34. YHAA BEN BUNU İNDİREMİYOM OPEN FLN DİOO BİRİ BANA YARDIM ETSİNNN

    YanıtlaSil
  35. ya bu ücretlimi

    YanıtlaSil
  36. eşyalar çok pahali buneyaaw

    YanıtlaSil
  37. ya kardeşim bu ne ya yüklenmio linke tıklıyoz olmuyor bu arada sanalikaya 10 aralıkta kafede ktonyada buluşalım saat 15.00 adım maxlove

    YanıtlaSil
  38. ya bn nasıl indircemi anladım ama olmuyo düzgün bir adres werin yani bir şeyi yarım bırakmayın...

    YanıtlaSil
  39. ewet yha indirilmiyo bi türlüüü

    YanıtlaSil
  40. kardeş link kırık biraz ilgilen

    YanıtlaSil
  41. ben neden indiremiyorum????

    YanıtlaSil
  42. la nasıl indiriliyo onlar yapıyo biz yapamıoz

    YanıtlaSil
  43. İnmio Lan bu link i yenile kırık

    YanıtlaSil
  44. emeğe saygı ama ben linke tıkladım sayfa görüntülenemio dio internette var yardım edin ltfn

    YanıtlaSil
  45. linke tıklıyorum hata veriyor acaba opera ile ilgili diye baktım ama diğerlerindede aynı şey oluyor sürekli hata veriyor link yenilensin lütfen..

    YanıtlaSil
  46. para hilesi bulamadım

    YanıtlaSil
  47. volkan
    süper
    800
    tane kızarmış balık var 400 tane ışın kılıcı 50 çay 8000 sanillik ev vıpa üyeyim 12000 sanillik evim var 80 tane sarı ışın 80 tane pembe 60 tane gs top 2 tane fb top 150 tane gs maske 20 tanebjk top bütün gözlükler 42 tane 96 tane tüm maskelerden çharım: vermem üstüm 699 sanillik pantulon takım elbise desek doru olur

    YanıtlaSil
  48. hepsi polim yha

    YanıtlaSil
  49. ya bu hile çalışmıyo düzgün bi link koyun ya ne bu

    YanıtlaSil
  50. süper çalışıyo valla

    YanıtlaSil
  51. yha çalısıyo yalan atıyolarr

    YanıtlaSil
  52. Nasıl indirilmiyor basbaya indiriliyor millet indiriyor siteye indirilmiyor yazıyor veya beceremiyor ben indirdim birazdan denicem sanalikada kabım varmış

    YanıtlaSil
  53. çok tşk ederim artık balık tutarken ders çalışabilirim çok saolun

    YanıtlaSil
  54. yeni programda çalışıyor haberiniz olsun

    YanıtlaSil
  55. bn çok gzl yaptım 10 balığım oldu saolun

    YanıtlaSil
  56. 12000 sanilik ev 5000 tana gs top takım elbise ev eşyalarının hepsi 90000 tane bütün renkler ışın kılıcı bütün gözlükler 20 tana bjk top 18 tane fb top 30 tane gs maske ve bütün maskeler 500 tane çay vip üyeliğim ver korsan ışıldıyan kılıç ve el kılıcı 2898 tane balık 265453 tane korsan patlayan top büsürü elbise herşeyden var ve 30 tane gs bayrak 20 tane bjk top 10 tane fb top 1999999 tane sanırım yoyo var sayamadımçok var diye

    YanıtlaSil
  57. hsyn1905 atıyosun okadr eşyayan olamaz

    YanıtlaSil
  58. yha calısıo siz bilmionuz benim cok para oldu

    YanıtlaSil
  59. ben bu lınkı ındırdım calıstırdım cok guzel 5dk'de balık görevınız tamamlanıo

    YanıtlaSil
  60. indirdim çok iyi de balık tutmuyoo

    YanıtlaSil
  61. YA ÇALIŞIO!
    BENİMDE HSYN1905 tane EŞYAM OLDU 1 YIL YAPINCA OKADAR OLUO!yALAN SÖLEMİO

    YanıtlaSil
  62. olmuyo indirmeyi yapamadım net sayfası olarak inio yapamadm yardım!

    YanıtlaSil
  63. YAAAAA OLUOOOO LLLLLLLAAAAAA SSSAnil hileside oluoo

    YanıtlaSil
  64. ya nasıl indirdiniz ve nerden indirdiniz xD
    valla indiremedim

    YanıtlaSil
  65. ya ben yaptım indrime sayfasına gir güzel ce anlatıyo burda değil indirilen sayfada

    YanıtlaSil
  66. :D ben indirdimm de nası yaplcaqını bulsam ya

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Küfür ve Hakaret içeren yorumlar yazmayınız.Yorumunuz silinecektir.Yorum yazarken Türkçemizi doğru kullanalım.Eğer "Yorumlama Biçimi"nde "Google Account,LiveJournal,Wordpress,TypePad,AIM,OpenID" seçeneklerinin ne olduğunu bilmiyorsanız "Adı/Url" seçeneğini kullanınız.