Sanalikada Uçma Dersi Videolu Anlatım!

Yorumlar

  1. çok tşk ederiz sizee

    YanıtlaSil
  2. çk tşk ederim

    YanıtlaSil
  3. BEN BİLİYODUM AMA BEN TAM OTURUNCA OLUYO SANIYODUM OLEDE OLUYO ZATEN

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar video açılmıyor lütfen bilen anlatsın
    he bu arada sanil hilesini bilin varsa solesin

    YanıtlaSil
  5. bence çok ii bişi ya süper çok tşk ederim biliodum zaten ama oturulunca biliodum

    YanıtlaSil
  6. ya bn deniorm oLmuoo :S

    YanıtlaSil
  7. çok teşekür edrim bidefa denemeye kalktım yapamadım sinir oldum

    YanıtlaSil
  8. SanaLika_BiLqiNi31 Ocak 2010 22:55

    emeqe saygı videoyu yapan arkadaşımıza teşekkürler.ama ben birşey daha söylemek istiyorum arkadaşlar ben hem v.ı.p üyesiyim hem bissürü eşyam war ve ayrıca 6830 sanile sahibim adım adanali_hatice beni bulursanız konuşabiliriz ben 7-12 yaş grubundayım ama gelecek sene diğer gruba gitcem en çok kintor ,kanzar ve fum da dolaşırım

    YanıtlaSil
  9. xD bn biLiodum ama yinede isLiim dedim Tşk haTırLaTTınıs için ;)

    YanıtlaSil
  10. Çok saolun arkadaslar oluyor:D

    YanıtlaSil
  11. yaaa ben yapamadımm

    YanıtlaSil
  12. biliodum zaten

    YanıtlaSil
  13. eeee tamam da bu uçma değilki ışınlanma hilesi

    YanıtlaSil
  14. evt bu ışınlanma hilesi

    YanıtlaSil
  15. siz gerçekte çok iyi insanlarsınız:)

    YanıtlaSil
  16. çuk tşk edriz bunları video le daha ii anlıyoz

    YanıtlaSil
  17. bu ışınLanma ne uCması :D he aYrıca bn sanil hiLesi haRiç hPsini biLiorum zaten saniLim oLmaSaDa BÜTÜN eşya alma hilesini biliyorum.. xDé eyw.. her zaman eşya veriririm kullanıcı adım emo_1618 qenellikle ktonya kuaförün sokakta olurum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Küfür ve Hakaret içeren yorumlar yazmayınız.Yorumunuz silinecektir.Yorum yazarken Türkçemizi doğru kullanalım.Eğer "Yorumlama Biçimi"nde "Google Account,LiveJournal,Wordpress,TypePad,AIM,OpenID" seçeneklerinin ne olduğunu bilmiyorsanız "Adı/Url" seçeneğini kullanınız.