Sanalikada size rahatsızlık veren abazalarda kurtulma yöntemi


Çok acayip bi sitedir bu sanalika.com. aslında ne amaçla kullandığınıza bağlı olarak değişebilir. şahsen ben sevgilimle buluşamadığım günlerde sanalda olsa yan yana olayım diye de kullanıyorum ara sıra. ama sürekli bi "selam bağyan" diyerekten dibime girenler olmuyor değil. en iyi yöntem şudur ki bu tip kişiler size yöneldiğinde şarkı söylemeye başlamanızdır. bi süre sonra "deli la bu" diyip giderler. test edildi onaylandı.Ufak bir pürüz var saddece oda milletin ağzı torba değil ki büzesin hebele hebelee hebeleeee! diye küsür savurup gidenler de olmuyor değil.

Yorumlar

  1. doğru sölüyon kardeşim hebele lafını hiç sevmem mesela bazı kızlar hebeleşmek isteyen varmı diyo bende buna ohaaaaaaa diyorum...

    YanıtlaSil
  2. hebele lafı da neymıs be kımle adam akıllı konussak hebele dıyor

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar ben böyle bu laflarla ilgili konuşmaya gelmedim sadece size yeni bir hile vermeye geldim.
    Bunun adını koymadım.Bu kimsede yok ama ben vereyim.
    KOLTUĞUN ARKASINDAN ÇIKMA HİLESİ
    İlk önce bir oturma koltuğuna basıyorsunuz.Dibine gelince hemen boş bir yola kare çıkan yollardan birine basın ama o koltuğa bastıktan sonra oturacak.Oturuncu hemen koltuğun arkasına basın ama koltuğun arkası boş olacak bu Sinema'da filanda olur.Bunu deneyin başka bir yerde videosu filan yoktur.Sadece benden duydunuz. :) İyi Akşamlar

    YanıtlaSil
  4. hızlı çöp toplama hilesini veriyorum:önce bi çöpün yanına gidin sonra onu almadan önce başka bi çöpün yanına gidin sonra öle öle devam edin

    YanıtlaSil
  5. ben bu koltuğun arkasından çıkma hilesini anlamadın yha yapıyorum ama olmuyo....:((((

    YanıtlaSil
  6. ben bu hebelenin anlamını biliyom ama bazıları bunu lafı kunlanır
    sevişmek anlamında arka arkaya geçip dans edince bu sevişmek anlamına gelyor bnce çok saçma böyle terbiyesizler var çokk yazık b,ide küfür anlamında geliyor

    YanıtlaSil
  7. evt cok terbiyesizler varr

    YanıtlaSil
  8. ya allah razı olsun

    YanıtlaSil
  9. hebele çok manyak bişey ya ben hiç hebele demiom

    YanıtlaSil
  10. yha bu bakkal hilesi falan hep yalan yha inanmayın

    YanıtlaSil
  11. bide sıkıldım die yazınca biz sı9kıldım yazısını görüoz ama karşımızdaki hebeleldim olarak görüyor

    YanıtlaSil
  12. sanil kazanmanın takdiğini bilen varmı lfn çok ihtiyacım var!...

    YanıtlaSil
  13. ben byclass oyunun bi kac yernden sorumluyum kısaca kucuk modum(moderator)bole seyler cok oluyor sanal sapık ben gordugum yerde ilk uyarı sonra bann atıyorum yakında bunuda sorunu cozulecek siz admini durtmeye dewam edin :) kulaga hos gelmiyor ama gercekten biz elimizden geleni yapıyoruz ii oyunları hoscakalın

    YanıtlaSil
  14. ben arkadaşlar hile öğreteceğim ışınlanma şimdi tahta oturağın tam oturaccakken ışınalnmak istediniz yere ışınlanrısınız 'duvara ters dönme hilesi' biyere tam gideekken tahta oturağa basın dönersiniz

    YanıtlaSil
  15. ama sanalikada bi bozukluk var sıkıldım fln yazıyom hebele yazmış gibi gözğküyo halbuki ölwe yazmıyom arkadaşımdada aynı şey oldu bu yuüzden kavga ettik bna niye hebrle yazdın dedim oda bnölle bişi yazmadım dedi bazıları tabi bilerek yaxıyo ama nbazxılarında öle yazmadan yazmış gibi görünüyoo

    YanıtlaSil
  16. ya lütfen söleyin hebebleşmek ne demek??

    YanıtlaSil
  17. yha sanalika çok güzel bir oyunama terbiesiz oluoo hatta söleim hebeleşmk demk sevişmek demektir

    YanıtlaSil
  18. benbişe istiyorum görevlilerden lütfen artık mobil sanil yüklemeye vodafone hattı da eklensin sanil yükleyemiyorum çünkü türksel hattım yok ve çok sinirleniyorum lütfen sesimi duyun

    YanıtlaSil
  19. yhaa bn bütün hileleri biliyorum genelllikle mayesta da takılırımm ucuza veiyoum .adım SENASEBO grrsünüz çnkü hiç çıkmıoru xdd ihtiyacınız varsaileye senasebo en iyi tarife :)

    YanıtlaSil
  20. yya bazı kişileri oyundan atmak istiyorum nasıl bide çook küfür adiyorlar bunlardan bider awk yani bunların oyundan atılmasını istiyoruz

    YanıtlaSil
  21. Merhaba arkadaşlar dediğiniz gibi sanalika çok güzel bir oyun fakat bazı aile terbiyesi almamış ya da almak istememiş olan şahıslar oynadığımız güzel oyunda terbiyesiz davranışlarda bulunmaktA bu gibi durumlarda lütfen böyle kişileri iletişim bölümünden şikayet edelim bu oyunumuzuda kötülemeyelim.benim oyundaki nikim adanali_hatice aynı zamanda vıp üyesiyim konuşmak isterseniz kanzar,kintori,pruva arasırada sannari pummana ve mayestaya takılıyorum ve HEBELE kelimesi bir çok yerde kullanılıyor lütfen bu kelimeleri kullanmayalım ve sabahları 08.00-09.00 gibi kanzarda yada kintoda çöp ve balık görewşerini yapıyorum İYİ GÜNLER İYİ OYUNLAR:.............

    YanıtlaSil
  22. DUYDUMA GÖRE SANALİKA DA MAFYA VARMIŞ BAZI SANALİKA OYNAYAN KİŞİLERİN ÇOK PARASI OLDUU İÇİN ONLARI ÖLDÜRÜOLARMIŞ BU KİŞİLERDE KİM BİLİOMUSUNUZ ÖLDÜREN KİŞİLER SANALİKANIN BAŞKANII YAPIOMUŞ BUNU YAA... BEN KORKUOMM...... ÖYLE DUYDUM

    YanıtlaSil
  23. Yha Şimdi Dedikleriniz qerçekden çok doğru böyle olan war çok sinirlerim bozuluyor böyle şeylere kaldırılması lazım hiç orda kötü söz kullananları atma hilesi yok mu ?

    YanıtlaSil
  24. Lan Bıdı Bıdı Yapmayın Adamlar Ne Güzel Emek Vermiş Yapmış İşte Yok Hebele Yok Hubela Yok Hile Oyunun Zevkini Cıkarın. Küfür Edenleri Şikayed Ederek Online Sistem Atabilirsiniz Veya Susturun O Kadarmı Geri Kafalısınız

    YanıtlaSil
  25. küfür etmeyin lütfen

    YanıtlaSil
  26. hebelesmeye hastayım harıka bır sey

    YanıtlaSil
  27. arkadaşlar gerçekten hepinize katılıyorum ayrıca ben bu oyunu bazen ailemin de yanında oynuyorum lütfen bu tür abuk subuk kelimeler kullanmayın eğer ailem görürse kötü örnek alırım diye benim bu oyunu oynamamı istemezler ama oysa ki ben bu oyunu çok seviyorum şu ana kadar gördüğüm en güzel oyun. eğer benimle arkadaş olmak isterseniz kullanıcı adım aleyna_babyy çoğu zaman pummana adasında oynuyorum ama dolu olduğunda sannari adasına gidiyorum iyi günler.

    YanıtlaSil
  28. ya çöp nasıl toplanıyoo bilen warmı ?? VODOFONE HATINA VİP NE ZAMAN AKTİF OLUCAK BİLEN WARMI??

    YanıtlaSil
  29. aleyna bnde genellikle sistoriya ve pruva adalarında olurum.

    YanıtlaSil
  30. oley vip olmak çok güzel :D

    YanıtlaSil
  31. aleynaya katılıyorum

    YanıtlaSil
  32. Arkadaşlar ben koltuğa ters oturma hiilesini biliyorum ama bu hile sadece cafede işe yarıyor ve birde diğer kullanıcılar ters oturduğunuzu göremiyor önce cafeye gidin orda bir koltuğa tam oturcakken xox yerine basın ve ters oturmuş oluyorsunuz bu hile denenmiş ve onaylanmıştır.

    YanıtlaSil
  33. hebele nedemek her şeyi söyleyin lütfen küfür analamı olsa bile bide burda oynayan varsa bana vip yapabilirmi istiyom ama tel yok

    YanıtlaSil
  34. ben elmas vıpım hahahahahha ne güzel:D dimi????

    YanıtlaSil
  35. Bi hile buldum:Ok Taşıma Hilesi:

    Bakın Ulu Bilgenin caddesine qittik.

    Bankanın Kenarında Bekledik.

    Ulu Bilgeyi Konuşturduk.

    Baloncuğu Bitmeden Bankaya Girdik.

    Bankadan Çıktık.

    Gariplik Hiledir :)

    YanıtlaSil
  36. ben hebele yapmaya bayılıyorum 2 mikro 1 kulüp vipim war ve dün mekanım listede 1.sıraya yükseldi hebelşmek çok güzel ama bnde ailmin ynında oynuorum lütfen kullanmayalım böyle kelimeleri yaşım 11 ama oyunda 25 yaptım genellikle asgard monitte loungedeyim çok güzel bir oyun 2 snde önce başladım hep char çalıodum(şifreleri sallıyodum kafadan)ve bazıları tutyodu ama arttık faceden oynama çıkınca yapamadım bende faceden oynamaya başladım iyiki mobil ödeme var yoksa posta çeki xb.yöntemlerle asla alamazdım bu arada hebeleşmek isteyen warsa geleilirr xD :/

    YanıtlaSil
  37. Ya arkadaşlar ben bilgisayarın yanında ödev yapıyordum bilgisayar ve sanalıka açıktı sanalikanın sevgi apartmanındaydım annem de yanımdaydı annem sanalikayı mrk ediyodu ben ödeve dalmışım annem sanlikada dolaşıyoobi adam
    msn desa nal ssssxx yapan diodu annem onu gördü ve bana sanalikayı yyasakladı artık oynayamıyorum

    YanıtlaSil
  38. 0k hiLesi ne işe yarıyor pek anLamış değilim. Denediğimde beceremedim zaten :) En güzel HiLe '' - İspanyoL SanaLikada GeçerLi - '' Hepinize Tavsiye Ederim . İyi günLer :)

    YanıtlaSil
  39. taktik sarmadı beni :D benim taktiğim daha iyidir . saçmalama taktiği :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Küfür ve Hakaret içeren yorumlar yazmayınız.Yorumunuz silinecektir.Yorum yazarken Türkçemizi doğru kullanalım.Eğer "Yorumlama Biçimi"nde "Google Account,LiveJournal,Wordpress,TypePad,AIM,OpenID" seçeneklerinin ne olduğunu bilmiyorsanız "Adı/Url" seçeneğini kullanınız.