Sanalika Hilelerinden Ay yürüyüşü moonwalt videolu anlatımı

www.sanalikasitesi.blogspot.com

Yorumlar

  1. abi ne yaptın sen açılmıyo video

    YanıtlaSil
  2. link kırık bea düzeltin şunu:@

    YanıtlaSil
  3. hyr çalışıor videoyu açmak için ise videoya bakın snrda açılmassa başka bi yerlere bakın yine açmayı deneyin açılıor ama hile işe yaramıor yalancılar

    YanıtlaSil
  4. Emeğe Saygı

    YanıtlaSil
  5. _-MeLaNqoLiq-_4 Şubat 2010 15:17

    Waowwwwwww

    YanıtlaSil
  6. yapıom videyodikini olmuo D:

    YanıtlaSil
  7. bence süper ama ben yapaıyom ...(bana yardım edebilecek kimse yokmu? lütfen adım isyanqar_melek hergün saat 3 te nes adasında çoğunlukla cafede oluyorummm..

    YanıtlaSil
  8. evet güsel bir hile ama yapilisindan bise anlamadim

    YanıtlaSil
  9. ya her yerde yapiolar bn yapamiom

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Küfür ve Hakaret içeren yorumlar yazmayınız.Yorumunuz silinecektir.Yorum yazarken Türkçemizi doğru kullanalım.Eğer "Yorumlama Biçimi"nde "Google Account,LiveJournal,Wordpress,TypePad,AIM,OpenID" seçeneklerinin ne olduğunu bilmiyorsanız "Adı/Url" seçeneğini kullanınız.